GY.I.K

– A weboldal célja az, hogy a látogató megismerje az Ön termékeit, szolgáltatásait. Fontos, hogy minden információt könnyen megtaláljon és esetleg még szórakozzon is közben. Hogyha Ön nem elégedett a weboldalával, akkor valószínűleg az odalátogatók sem. Nem feltétlenül kell teljesen új weboldalt létrehozni. Ez a problémától, felépítéstöl függ. Mi segítünk eldönteni, hogy mi a helyes lépés!

– A tanácsadás igénybevétele semmilyen kötelezettséget nem foglal magában, teljesen ingyenes a találkozó.

– A felmerülő igények,- problémák felmérése, tanácsok a jövőre nézve. Weboldalakkal, applikációkkal, arculattal kapcsolatos kérdések megválaszolása. Igény szerint a megbízások, feladatok megbeszélése.

– Nagyon fontos, hogy tisztába legyen azzal, hogy mi az Ön célja a weboldallal.
Online eladás? Termékek bemutatása? Szórakoztatás? Ha ez a kérdés tisztázásra került és vannak konkrét elképzelések, akkor már csak egy megfelelő csapatra van szükség, akik kivitelezik a terveket, és ha szükséges, javaslatokkal állnak elő.

– A honlap elemzésének segítségével kiderül, hogy mennyire felhasználóbarát az adott honlap. Kiderülnek a hibák, hiányosságok, melyeket ezután könnyebben lehet orvosolni.

– A weboldalt folyamatosan ellenőrizni, bővíteni, frissíteni kell. Fontos, hogy mindig új, releváns tartalommal legyen feltöltve, nem beszélve a kulcsszavak, meták megadásáról. Hogyha ügyfelünknek nincs ideje/energiája erre a feladatra, akkor mi vállaljuk.

– Ez egy igen összetett, soktényezős dolog, ugyanis a Google sokmindent figyelembe vesz a sorrend felállításánál.
A Page Rank érték azt mutatja meg, hogy milyen fontosnak itélni a Google az adott honlapot. Ezt az értéket egy matematikai képlettel számítja ki, mely az oldalra mutató hivatkozások számát veszi figyelembe. De nem csak a Page Rank értékétől függ az oldal helyezése.
Íme néhány további fontos szempont:

– Jól felépített menürendszer

– Külső- és belső linkek
– Meta-tag mezők megfelelő kitöltése
– Letöltődés sebessége

– Számos opció létezik az online népszerűsítésre.
Most bemutatunk néhányat:

– Facebook hirdetés
– Google hirdetés
– Banner (ablakban megjelenő hirdetés)
– Pr megjelenés
– Hírlevél

Az, hogy melyik megjelenési forma a legmegfelelőbb az Ön számára, függ a céltól, pénztárcától és a ráfordítandó időtől.

– Természetesen vállalunk garanciát az általunk elvégzett munkára. Viszont az olyan komplex feladatok, mint például az oldalak helyezése, nem csak a mi munkánkon múlik, hiszen naponta akár több ezer honlap kerülhet fel az internetre.
Amennyiben szükséges, több megbeszélést/konzultációs lehetőséget is biztosítunk.

– Az arculat egy cég, vagy közösség azonosítására szolgáló külső jegyek (formák, színek, képek, hangok, stb.) összetett rendszere.
Az arculattervezés során ezeket a külső jegyeket tervezzük meg, készítjük el.
Az arculatnak két formája van:

Kis arculat : logó, névjegy, levélpapír megtervezését, kivitelezését foglalja magába.
Nagy arculat : a kis arculati elemeken kívül tartalmazza még az image videók, matricák elkészítését és minden olyan komplexebb megjelenési részt, amit a megrendelő szeretne.

– Az internet világa olyan szinten kibővült, hogy ma már minden megtalálható rajta. Az emberek többsége online vásárol, online olvas híreket, sőt, a termékek és szolgáltatások után is az interneten érdeklődik.
A legtöbb vállalkozás ezt a folyamatot elismeri és tiszteletben tartja. Hogyha egy vállalkozás nem használja ki az online világ lehetőségeit, jelentős lemaradásra számíthat, hiszen a potenciális ügyfelekkel, vevőkkel nem kerül kapcsolatba.